Prigovori
Pisani prigovori, povrat i zamjena
Obavijest o načinu podnošenja pisanog prigovora potrošača
Temeljem članka 10. Zakona o zaštiti potrošača NN 41/14. i 110/15. trgovac je dužan potrošačima omogućiti podnošenje pisanih prigovora, bilo u prodajnom prostoru ili putem pošte, telefaks uređaja ili elektroničke pošte, te na njih odgovoriti u roku od 15 dana od dana zaprimljenog prigovora.
Sukladno čl. 10. Zakona o zaštiti potrošača NN.41/14. i 110/15. obavještavamo potrošače da prigovor na kvalitetu naših usluga ili proizvoda mogu dostaviti osobno u našim poslovnim prostorijama, te ćemo bez odgađanja pisanim putem potvrditi primitak istog, ili u pisanom obliku putem pošte na adresu:
LAKO obrt za internet trgovinu
Creska 38, 52440 Poreč -Parenzo, Hrvatska
ili na e-mail adresu: info@lako.hr
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora.
Potrošač:
Ime i prezime:
Adresa za dostavu odgovora:
U slučaju opravdanog prigovora, trošak popravka proizvoda ili zamjene novim proizvodom u određenim slučajevima u cijelosti snosi LAKO obrt za internet trgovinu.